Ποιο τμήμα Γερμανικών να διαλέξω;

Η απόφαση να ξεκινήσει ή να συνεχίσει κανείς να μαθαίνει Γερμανικά είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Χρειάζεται προσοχή στην επιλογή του κατάλληλου τρόπου και της ιδανικής πορείας ώστε κανείς να μη σπαταλήσει χρόνο, κόπο και χρήματα.

Στο παρακάτω πλάνο έχουμε αποδώσει συνοπτικά με κατανοητά γραφικά τις πολλές διαφορετικές δυνατότητες που έχει κανείς ως προς την πορεία που θα ακολουθήσει μαθαίνοντας τη Γερμανική Γλώσσα στα τμήματά μας.

πλάνο τμημάτων Γερμανικών.png

Κανονικά τμήματα

Αυτά είναι τμήματα όχι ιδιαίτερα πιεσμένα χρονικά, στα οποία κανείς με σχετικά περιορισμένες ώρες παρακολούθησης (4 έως 6 60λεπτα την εβδομάδα) και αντίστοιχα μελέτης στο σπίτι (υπολογίζουμε πάντα τα 2/3 του χρόνου παρουσίας στην τάξη για μελέτη στο σπίτι). Η διάρκειά τους είναι από τον Οκτώβριο ως και το Μάιο, και καλύπτουν ένα επίπεδο της γλώσσας (Α1-Α2, Β1, Β2, C1, C2).

Τα τμήματα αυτά απευθύνονται σε όσους θέλουν να μάθουν τη γλώσσα αλλά δε βιάζονται ιδιαίτερα.

Εντατικά τμήματα

Αυτά τα τμήματα κάνουν μάθημα 7 ώρες την εβδομάδα και απαιτούν αρκετή μελέτη, μια και στη διάρκεια ενός κανονικού τμήματος (Οκτώβριος – Μάιος) καλύπτουν δύο επίπεδα της γλώσσας (Α1-Α2-Β1, Β1-Β2, Β2-C1). Ταχύρρυθμα τμήματα υπάρχουν και 4μηνης διάρκειας, όπου καλύπτεται ένα ολόκληρο επίπεδο (Α1-Α2, Β1, Β2, C1).

Τα τμήματα αυτά απευθύνονται σε όσους έχουν λόγους (προσωπικούς, επαγγελματικούς, οικονομικούς) οι οποίοι τους πιέζουν να ολοκληρώσουν γρηγορότερα την εκμάθηση των Γερμανικών.

Υπερεντατικά τμήματα

Περισσότερο γνωστά ως Θερινά τμήματα, καλύπτουν σε εξαιρετικά σύντομο διάστημα ύλη που υπό κανονικές συνθήκες χρειάζεται μήνες για να καλυφθεί (Α1-Α2 σε 6 εβδ., Β1 σε 7 εβδ., Β2 ή C1 σε 8 εβδ., Α1-Α2-Β1 σε 11 εβδ.) κάνοντας καθημερινά (Δευτέρα ως Παρασκευή) τρίωρα μαθήματα. Το πλεονέκτημα εδώ είναι ότι για μελέτη δε χρειάζεται ιδιαίτερα πολύς χρόνος, μια και 21 ώρες μετά το μάθημα βρίσκεται κανείς πάλι στην αίθουσα, μη προλαβαίνοντας να ξεχάσει τα όσα άκουσε την προηγούμενη.

Τα τμήματα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους που έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τους καλοκαιρινούς μήνες ώστε να προχωρήσουν πολύ γρήγορα με την εκμάθηση της γλώσσας, «πηδώντας» κατά κάποιο τρόπο μια ολόκληρη χρονιά από τη λήξη της μιας ακαδημαϊκής χρονιάς έως την έναρξη της επόμενης.